Tuesday, August 12, 2008

Zagonetka

Pogodi kako se raste.
Pogodi kako se lako
stigne do krova,
do laste,
oblaka punog kise,
do neke zvezde daleke
i vise
i jos vise
u cudne visine plave.

Pogodi da li kroz kragnu,
kroz nogavice,
rukave,
dok neka snaga u tebi
i neka lepota u tebi
pravo do sunca vodi?

Zazmuri pa pogodi.

A mozda nije ni vazno
da se unapred setis.

Mozda se najlepse raste
kad nista ne primetis.
Mozda se najlepse biva
veci,
jos veci,
najveci,
- cuteci
sasvim cuteci,
kroz neki tihi nemir
sto se u tebi stvori,
pa gori,
beskrajno gori
i nikako da izgori.

I niko ne zna sta je.

A on traje i traje.

19 comments:

Unknown said...

sranje al aj

Stranger said...

Ono kad moras zbog skole da ne bi dobio keca...

Unknown said...

Znc ovo samo zbog skole da ne bi dobio jedan inc

Unknown said...

Zasto bas ova pesma losa je

Unknown said...

Ja mislim ni da Miroslav Antic nije razumeo o cemu se radi

Unknown said...

PES ma je prelepa

Unknown said...

Moja drugarica ide na recitatorsko sa ovom pesmom a ja sa pesmom krila isto Mika Antic

Unknown said...

Ja sam gej

Unknown said...

Koje je resenje ove zagonetke

Unknown said...

koje je resenje

Unknown said...

Hahaahahahhaahahah

Unknown said...

Da li neko zna koje su stilske figure u ovoj pesmi :-)

Unknown said...

jbt i meni trebaju stilske figure

Unknown said...

Pesma*

Unknown said...

Koga briga iskreno

Unknown said...

Nije niko to je pojenta 👌

Christy Walton said...

Pozdrav svima,

Ja sam privatni zajmodavac, nudim zajam od 2% ovo je legitimna tvrtka s čašću i razlikom spremni smo vam pomoći u bilo kojem financijskom problemu koji ste, nudimo sve vrste zajma pa ako ste zainteresirani za ovu ponudu zajma ljubazno nas kontaktirajte na našu e-poštu: (christywalton355@gmail.com) Također navedite sljedeće detalje kako bismo odmah mogli nastaviti s zajmom.

Ime:
Potreban iznos:
Trajanje: a
zemlja:
Svrha zajma:
Mjesečni prihod:
Broj telefona:

Kontaktirajte nas s gore navedenim detaljima na našu e-poštu: christywalton355@gmail.com

Pozdrav svima.

Unknown said...

Boli nas kurac

Tvoja Keva🤙🏽🤌🏽😛 said...

Лепа је песма шта лупетате глупости, да бог да цркли, песма је прелепа❤️❤️❤️❤️🫶🏽🫶🏽🫶🏽🫶🏽 Свака част Мики Антићу, све похвале🫴🏽❤️🫶🏽

Himna

1. Zaista nema teže stvari, nego da se rimuje strah sa svetlošću. Ti nemoguće moraš rimovati sa mogućim. Još kod Defoa, u "Robinzon...